>>104908073era ultranegrer
helvete
vilka jon ni är
mentala kvalster
hört talas om keynesiansk finanspolitik? Hahah nä såklart ni inte har era jävla puckon. Vet ni vad som kommer hända? Vill ni veta vad som kommer hända? Jo, det ska jag berätta för er! Kommunerna kommer att behöva anställa personal för att åtgärda er vandalism, vilket kommer leda till sysselsättning, vilket kommer leda till att fler invandrare är upptagna och har mindre fritid, vilket kommer minska brottsligheten och öka integrationen. I samma veva stimuleras detta med hjälp av skattepengar, men då detta inte bidrar till någon direkt export kommer det indirekt att bidra till ökad inflation.
Ökad inflation kommer i sin tur leda till ökad export, i och med att kronan faller relativt till andra valutor - det blir alltså billigare att köpa produkter från sverige - vilket i sin tur leder till ytterligare arbetstillfällen för lågutbildade(läs /negrer/).
Så vem spelar vem egentligen? Jag skulle säga att ni spelar den finanspolitik som Reinfeldt och Anders borgs bedrev runt 00-talets mitt, någonting som fortfarande präglar den svenska ekonomin.
Så, tl:dr: Reinfeldt tackar sitt lilla nassepack och för deras bidrag till mångkulturen, tack!