Läser jag i tidningen om t ex en kille som blivit rånad eller mobbad eller så, så känner jag empati.
Men en kvinna som blivit våldtagen - det skiter jag fullkomligt i.
Jag tycker att kvinnor är horor. Kvinnor bara ljuger och bedrar, de kan bli tillsammans med gamla gubbar för att få pengar, sen är det många kvinnor som också blir upphetsade på tanken av att bli våldtagna, sen när de blivit det så ska det vara så synd om dom.
Sen vill kvinnor alltid ha dom "tuffa" killarna, sen när det slutar med att dom blir misshandlade så ska det vara så syns om slynorna, pyttsan.
Killar tycker jag ser bra ut, är vältränad, och har lätt för att skaffa killpolare.
Men när det gäller kvinnor är det något som skurit sig, kvinnor har totalt noll intresse för mig, och har aldrig haft, hur trevlig jag än är, så märker jag att dom attraheras inte för fem öre för mig. Lägger jag upp en bild på mig på nätet är det inte någon tjej som vill snacka, börjar jag snacka med någon tjej så tröttnar hon efter ett par minuter.
Killpolare kan gå på krogen och fixa hem ett ragg - men för mig går det inte.
Men jag har full förståelse för män som hatar kvinnor, för det gör jag med, jag tycker inte ett dugg synd om kvinnor som råkar illa ut, dom kan rent av fara åt helvete.