Jeg vet at dette høres slemt ut men jeg ønsker å være ærlig. Stygge menn kan være ekstremt irriterende. Når en mann ber meg ut og han er stygg blir jeg ikke smigret, det er ubehagelig og jeg er redd for hva han vil gjøre hvis jeg avviser ham. Stygge menn har for vane å skylde sine problemer på kvinner og jeg synes det er idiotisk av dem. Det er ikke vår feil at du er lite attraktiv, slutt å klandre kvinner for at de ikke vil date deg hvis du er stygg, du må bare akseptere det og i stedet for å klage på kvinner burde du heller spare opp penger til en ansiktsoperasjon, eller bare akseptere å være alene.
Men hvis du er en stygg mann vær snill å ikke legg an på meg hvis du vet at du er stygg, fordi du burde vite at jeg er utenfor din liga og at jeg kommer til å avvise deg og du gjør det bare i håp om at jeg skal synes synd på deg. Du har ikke rett til sex og jeg vet at det gjør deg sint at du er født stygg, men noen mennesker er født uten armer og bein. Du kan i det minste leve et lykkelig liv uten å få sex. Ikke alt er rettferdig, men ikke skyld på kvinner. Og dette innlegget handler ikke om menn med selvtillitsproblemer, det handler om faktisk stygge menn som jeg har hatt mange problemer med. Stygge menn forstår ikke at hvis kvinner synes de er uattraktiv må de avslutte det der, hvis de fortsetter å presse går de aktivt imot samtykke.